میهن  م ن و ت و

میهن م ن و ت و

درخت توتی بودم در بیابان چرا آبم ندادی آسیابان
میهن  م ن و ت و

میهن م ن و ت و

درخت توتی بودم در بیابان چرا آبم ندادی آسیابان

بنام کی

بنام...

.

عمر می گذرد و من در خودم جا مانده ام...

توی زندگی ثابت کردن خودم به خودم اولویت دارد برایم, بیشتر از هر چیزی...

در هر زمینه خودم را تا به الان به خودم ثابت کرده ام, اما...اما...

در زمینه ی احساسی...نتوانسته ام...نمی توانم...

من نتوانسته و نمی توانم باور کنم که توی دنیا عادم هایی  هستند که کارشناس بازی با احساسات دیگران اند...!

عادمی که می تواند سادگی و صداقتم را هدف بگیردو مرا به اندوه بکشاند...

که مرا تبدیل به سکوت کند...سکوتی طولانی و ممتد...

من هنوز نتوانسته ام باور کنم عادم هایی هستند که به راحتی آب خوردن دروغ می گوییند...

نمی توانم باور کنم که عادم هایی هستند که قول های مردانه دروغ می دهند...

عادمی که روزی هزاران بار به یک رو بودنم, خیانت کند!

به متعهد بودنم خیانت کند!

به عاشق بودنم خیانت کند!

گند بزند به تمام باور های زندگی ام...

همان باور هایی که جان کندم تا در ذهنم بسازمشان...

عادمی از جنس سنگ باشد...از جنس نا جنسی...

عادمی که مرا مبتلا کند به بیماری احساس...

نمی گویم که دلبسته شدنم را پای حماقت و دل نازکی ام بگذار...باز گشت چند باره ام را به سویت, به حساب زرنگی و قدرت کلماتت نگذار...همه ی اینارو به پای اینکه همیشه به تو اعتماد کردم بگذار!!!

.

من دگر حرفی برای عادم ها ندارم

و کلمات همیشه ارزش  تکرار ندارند  .

.

نظرات 2 + ارسال نظر
سودابه... یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 00:39

سلام...

دارم به خودم امید میدم که ...مخاطب این نوشته ات من نیستم.......
وگرنه کاملا از خودم ناامید میشم!

سلاااااااااام عژژژیژژژژم...
خدا منو بکوشه که باعث شدم تو همچین فکری کنی!!!
نع قربونت بررررم الهی ... مخاطب خاص این نوشته حتی قابل مقایسه نیست با وجود نازنینت...
نوشته های من برای تو به هیج وجع اینگونه نیست...و نوشته هام برای تو فریاد میزند از طرز نوشتنم که برای تو هست...
خاهش میکنم دیگه اینطوری فکر نکن و من رو تو نوشتن معذب نکن... بعضی وقتها نوشته های تنهایی ام را مینویسم...و متفاوت نوشتن رو خیلی دوسدارم...و هیچوقت به یک سبک مشخص نمیسویم...چون تکرار رو اصلا دوسندارم...حتی در نوشتن و حتی در نوع دست خط...

علی یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 18:16 http://www.bam-music5746.rozblog.com/

متن رو تا حدودی خواندم بله این روز ها مثل آب خوردن قسم میخورند و همه کلک میزنند مخصوصا اینجا
لطفا به وبلاگ منم سر بزن

سلااام مرسی از حضورتون....و به وبلاگتون سر زدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد