میهن  م ن و ت و

میهن م ن و ت و

درخت توتی بودم در بیابان چرا آبم ندادی آسیابان
میهن  م ن و ت و

میهن م ن و ت و

درخت توتی بودم در بیابان چرا آبم ندادی آسیابان

بودن یا نبودن

بودن یا نبودن 
داشتن یا نداشتن 
مسعله کدام است!!!
.
درد را هر کس به طریقی گفتگو می کند
اما من می گویم هیچ دردی بالاتر از نداشتن تن سالم نیست
در واقع هیچ چیز بدتر از ناتوان بودن نیست 
ناتوانی امید را خط خطی می کند و تیکه تیکه می کند قلبت را... همه ی چیز های دوست داشتنی را... همه ی چیزهای گران بها را... ناتوانی , برایت به اندازه ی ارزن می کند
 
گاهی که با بیمارانی رو برو می شوم که می دانند حتی عمرشان کمتر از یک ماه شاید باشد و برخورد عجیب هر کدامشان که باهم تفاوت های زیادی دارد از دور اما از درون هیچ تفاوتی نیست... و این را فقط یک ناتوان می فهمد
فقط معنای عاخر خط را یک ناتوان می فهمد 
معنای انتهای امیدی که تبدیل به بغض قورت داده شده و چش م هایی که بی تفاوت به هر جا نگاه می کند ودر عاخر به آسمان که انگار دارد در دل می گوید ای آسمان ای آسمان بزرگ ای برترین برترین ها ای خالق زیبایی ها به من فرصتی بده برای ماندن... و بعد سر پایین می آورد...طوری که انگار دارد می گوید از سکوتت ای آسمان خسته شدم... چرا سال هاست سکوت کرده ای... و چیزی نمی گویی!!?? دیگر از سکوتت خسته شدم...به عاخر خط رسیده ام...و شاید حرف های بسیار دگر...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد