میهن  م ن و ت و

میهن م ن و ت و

درخت توتی بودم در بیابان چرا آبم ندادی آسیابان
میهن  م ن و ت و

میهن م ن و ت و

درخت توتی بودم در بیابان چرا آبم ندادی آسیابان

وقتی موهایم بلند می شود

. زیبایی ها و من 


. وقتی که موهایم بلند می شوند,,  دلم غش میرودبرای اینکه هر روز صبح که از خاب ژولیده پولیده بیدار می شم  , قبل از درست کردن صبحانه ام...شانه اش کنم... حالتش دهم... تافت بزنم و  دور گردنم بریزم...و در حال نشست و بلند شدنم, موج های موهایم را در حالت صورتم و جذابیتم حس کنم,...  

.وقتی موهایم بلند می شوند... صبح ها به این فکر میکنم که امروز چگونه مدل بدهم...

.تا زیباتر از دیروز شوم...

.وقتی موهایم بلند می شوند...در گیر زیبایی می شوم... و از درون خودم دور میشوم...

.و...ظاهر... ظاهر زیبا...برایم ارجعیت پیدا می کند... و 

.وقتی موهایم بلند می شوند... خاهان تعریف می شوم...خاهان تمجید می شوم

.وقتی موهایم بلند می شوند... دلم تر سو می شود... تر س از اینکه شاید این مدل به من نیاد... زیبا هستم یا نع...  .

.وقتی موهایم بلند میشود...همه ی سلولهای تنم را فرمان می دهد... و جای عقل من را موهایم می گیرد...

 . موهایم مرا رها کنید...رها از موج خروشان که  به میل حیوانی ام می افزاید... مرا رها کنید...مرا رها کنید,

.از ریشه به ریشه ی بعد موهایم را زدم...تا برنفس خود غلبه کنم...و آزاده به زندگی ادامه بدم  ... و...و....و....وقتی که صبح از خاب بیدار می شوم... به این فکر میکنم که  امروز لبخند بزنم و روزم را در کنار عزیزانم با لبخند آغاز کنم...بی هیچ واسطه ای...

نظرات 1 + ارسال نظر
یک پسَر هَرزه سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 00:09 http://lopoo.blogsky.com

salaam khubin shoma?

سلام...ممنونم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد