میهن  م ن و ت و

میهن م ن و ت و

درخت توتی بودم در بیابان چرا آبم ندادی آسیابان
میهن  م ن و ت و

میهن م ن و ت و

درخت توتی بودم در بیابان چرا آبم ندادی آسیابان

حرفهای تو

مغناطیس حرفهای تو...مسیر رفتنم را از یادم برد!!

توی زندگی باید خودم را به خودم ثابت کنم!فقط... به خود خودم!
هیچ وقت دنبال این نبوده ام,که خودم را به دیگران حاضر,ثابت کنم 
دیگران هم کلاسی,دیگران آشنا,دیگران دنیا,
اما در تمام این سال های زندگی ... مدام دلم می خواسته و می خواهد 
که روزی چند ده بار خودم را به خودم ثابت کنم .

نظرات 1 + ارسال نظر
سودابه دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 18:02

سلام....

وبلاگ نومبارک

اینم جهت منزل مبارکی

امیدوارم که اینقدر خودت را خوب بشناسی ... که دیگه لازم نباشه حتی خودت را به خودت ثابت کنی...

مطمئنم اینقدر قدرت و توان و ویژگی های ارزشمند ... در تو هست که ... با شناختشون ... خیلی زود به اون نقطه خواهی رسید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد