میهن  م ن و ت و

میهن م ن و ت و

درخت توتی بودم در بیابان چرا آبم ندادی آسیابان
میهن  م ن و ت و

میهن م ن و ت و

درخت توتی بودم در بیابان چرا آبم ندادی آسیابان

امشب

چه گویم در وصف حالم  امشب 

من تنها مانده ام امشب 

در کنار یار دیرینه که آمد از سفر 

هدیه ی من محبت من بود 

و محبت من را پرت کرد در چهره ی نالانم  امشب

گردو غبا ر ش را از تنش پاک کردم اما...

زخم زد بر قلب بی پنا هم امشب 

ذهنم پاره شد قلبم شکست 

تمام امیدم نا امید گشت  امشب 

قلم  ام امشب نای نوشتن ندارد 

هرچه هست از دل خسته بر می آید امشب 

چه سخت است توصیف بی پنا هی ام امشب...


نظرات 2 + ارسال نظر
sara پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 13:48

سلام.......

اینجا متروک مانده چرا!؟

Salam
.
No time

sara چهارشنبه 6 اسفند 1393 ساعت 17:29

سلام...

چی شده عزیزم!؟...

کی دلتو شکسته!؟... کی محبتت رو ندیده و نفهمیده!؟

از کسی که جونم به جونش بسته اس
.
مشکلات بعضی وقتا اینقد فشار میاره که آدم نمیدونه
باید چه کار کنه
بعضی ها محبت اآدمی رو درک نمی کنن
از اینکه محبت میکنم در جواب بی محبتی غمگین نیستم
ولی از بی پناهی چراااا. ناراحتم میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد