میهن  م ن و ت و

میهن م ن و ت و

درخت توتی بودم در بیابان چرا آبم ندادی آسیابان
میهن  م ن و ت و

میهن م ن و ت و

درخت توتی بودم در بیابان چرا آبم ندادی آسیابان

مناجات 1



.

.

.نه اینکه بی گناهم...نه 

 


 من ز این خنجر که در آغوشم کشیده است...تنم بی حس شده است 

این زخم با من عجین شده...ومی کاهد این عمر م را 

نگو...نگو...چرا مستی و بی پروا...که من این درد را تحمل ام کم است 

نیلوفر این گل تنها میان لاله ها تک مانده است 

نیلوفر یا باید چیده شود یا  که چون لا له ها در خود رود 

آه...

من خود م به تو رسیدم ای خدا...پس تو کی به من می رسی...

ببین...ببین...چه عاشقانه حتی در  مستی میگیرم وضو...

آه...

خدا چرا غریقم اما نجاتی ام نیست...چرا دستم یاری است و دستی به یاری ام نیست...

مگر از عشق من معنای تو چیست...که اینگونه در امتحانم و مرادی ام نیست...

اگر معنای عشقت جان باختن است...پس مستی ام گناه من نیست    .

...   ...   ...


نظرات 1 + ارسال نظر
mohammad پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 09:53

تو بیگناه ترین کسی هستی که در تمام عمرم دیدم ای نیلوفر نیلوفرابی,نیلوفر نه چیده میشه نه لاله, نیلوفر باید همونطور که هست رشد کنه تا نیلوفر ها بسازه, لاله دیگه قشنگی نداره
معنای عشق جان باختن نیس جان دادنه
به امید سرفرازی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد